09. říj 2014 22:58
13. říj 2014 18:20
13. říj 2014 19:45
13. říj 2014 20:53
13. říj 2014 21:03
kuta píše:Ahoj můj vozík je dvou napravový ložna plocha 320 cm délka a šírka přesně na mini 160cm váha celková 1300kg najezdy mám kovové které strkám pod auto,když nevozím mini používá ho firma kde pracuji na převoz hlinikových a plastových okne ....
V čechách udaně existuje vyjimka která pravý že hmotnost bržděného přívesu muže přesáhnout hmotnost nad 750 kg a muže se táhnout za vozem se skupinou B když hmotnost celé soupravy nepřesáhne 3500kg ale radeji jsem si letos udělal řidičské oprávnění BE a mám klid.
13. říj 2014 21:10
13. říj 2014 21:50
14. říj 2014 08:28
14. říj 2014 10:01
14. říj 2014 10:10
14. říj 2014 10:24
14. říj 2014 10:34
14. říj 2014 16:22
MiniMike píše:Nz, ono to funguje nasledujicim zpusobem:
priklad 1)
mam Skodu Octavii, ktera ma nejvyssi hmotnost 1600kg, plus muzu pripojit vozik o maximalni vaze 1400kg -> celkova vaha soupravy je 3000kg, tj. splnil jsem podminku pro to, ze celkova vaha neprevysuje 3,5tuny.
Vypujcim si vlek, ktery ma maximalni zatizeni 1800kg, ale zde mohu nalozit pouze 1400kg, protoze to je maximum pro dane auto, i kdyz vlek umoznuje vice.
priklad 2)
mam BMW X5, ktera ma nejvyssi hmotnost 2500kg, plus muzu pripojit vozit o maximalni vaze 2000kg -> celkova vaha soupravy je 4500kg a tim uz neplnim celkovou vahu 3,5tuny a musim mit na tuto kombinaci B+E
Pokud si vypujcim vlek, ktery ma maximalni zatizeni 1800kg, mohu ho nalozit pouze 1800kg, protoze je to maximum pro ten vlek, i kdyz auto umoznuje vice.
Snad to takto staci....
14. říj 2014 17:10
14. říj 2014 17:51
14. říj 2014 20:18
14. říj 2014 20:24
14. říj 2014 20:57
15. říj 2014 05:32
CHOCHOL píše:Chodím každým rokem na školení řidičů abych si udržel profesní průkaz a už jsme toto téma několikrát probírali a musím dát ve všem za pravdu Mikovi.
Tahám Fiatem Multiplou(asi1500kg) Karavan o maximální možné váze 1200kg a jsem si jist že E čko na to rozhodně nepotřebuji.
16. říj 2014 19:21