18. lis 2014 14:47
Ahoj,
opravdu záleží nejvíce na stavu karoserie. Nejlepší je se dívat hlavně na ni a celkovou kompletnost.
Protože přece jen karosařinu a lakýrnickou si doma jen tak každý neudělá.
Jinak pokud si budeš většinu věcí dělat sám tak díly z Anglie nejsou zas tak drahé. (Na nejprofláklejší auta cca r.v. 1975-1990. Ohledně vzácnějších starších ročníků nebo typů je to už o shánění dílů a to už by mohl být problém.)
Ohledně cen ND se stačí mrknout na minispares nebo minisport. Poštovné do 30kg je teď kolem 600Kč.
Jinak cena za renovaci přes 300 tis. je podle mě reálná když máš levé ruce, na auto ani nešáhneš a dáš to nějaké firmě. Když si většinu uděláš sám a máš nějaké známé, tak polovina by neměla být problém. Mini samo o sobě je docela jednoduché auto.
Já do svého nasypal kolem kila a rok a půl práce po večerech. A to jsem na kastli v podstatě nesáhl, protože byla už v minulosti vyvařená a lakovaná předchůdcem. Takže cca v 85% stavu.
Jinak mezi motory 998 a 1275 není zas tak moc rozdílů, takže se nedá říct že by litr byl nějaký jednodušší. Jen je jich hromada za babku, protože každej chce 13ku.
Jak již bylo řečeno za kilčo už by se měl dát sehnat docela slušnej kousek a pak uvidíš. Ale nezapomeň že jakmile začneš s rozebíráním, tak už v tom lítáš!