18. úno 2020 19:58
18. úno 2020 21:52
19. úno 2020 09:17
MiniMike píše:Jen opravim, ze zavodni vikend ve Vysokem Myte je 25.4.-26.4., takze jiz v dubnu, nikoliv v kvetnu jak je zmineno....
ohledne cerpani informaci spis doporucuji navstivit anglicke forum a pote se s nami podelit... pripadne tu muzes zalozit kartu o svem aute a delit se o svy zkusenostech....
19. úno 2020 13:08
19. úno 2020 13:24
MiniMike píše:Tak anglicke forum je jen jedno a to si myslim, ze bohate staci jeste pripadne existuje nemecke, ale zalezi jake reci ovladas
A dite neni vymluva, to tu ma kde kdo
19. úno 2020 13:36
19. úno 2020 21:12
Freerevs píše:Cestou na okruh, mrnětem na sedadle spolujezdce a pravděpodobně drahou polovičkou vzadu (bo pásy a bo někdo musí mrně na okruhu hlídat) bude stačit i 10kw motor...
Návrh č. 2. - nechávám se unést
Nebylo by to poprvé a určitě ani naposledy, kdy někdo má dva Miníky. Jednoho na ježdění pro rohlíky (třeba standardní Mpi) a druhé více či méně modifikované na ježdění na okruhu (na vleku, bez papírů, bez omezení fantazie --> klec, B18 motor,...).
19. úno 2020 21:55
19. úno 2020 21:58
19. úno 2020 22:16
Sehnat programovatelnou ECU není v 21. století problém, stejně tak si pohrát a naladit ji. Mini se dělalo 40 let bez výrazný změny, věřím (a vidím v nabídce například na minispares.com hotový kity), že brzdy nejsou vůbec problém (k tomu se dostanu, jestli 8,4 je max průměr kotoučů co se dělá...), dál zavěšení, kola...všechno skládačka.
20. úno 2020 10:15
JK Mini píše:Máš prachy?
https://www.vmaxscart.co.uk/injection-m ... rger-kits/
20. úno 2020 19:10
20. úno 2020 21:54
JK Mini píše:No,to právě nebude tak lehký.Koupíš kit s kompresorem a vše potřebný pro ovládání,ale budeš muset taky řešit kompresní poměr a jestli ti to všechno vydrží. Kovaný písty s vybráním a k tomu upravenou hlavu se spalovacím prostorem.Takže kombinace stage 3 hlavy a kompresoru nejde dohromady.A pak další věci jako vačka,spojka,převodovka,diferák...Kdyby to bylo tak jednoduchý,bylo by víc upravenejch motorů.Nakonec do toho nasypeš 200 litrů.Jestli je máš,tak hurá.
20. úno 2020 22:06
21. úno 2020 09:33
21. úno 2020 09:57
Colic píše:Měl jsem tu celkem dlouhou odpověď ,ale odešel od PC a neuložil a při uložení zmizela, takže ve zkratce , jak píšou kluci , motor z veterána na kterým je stříkačka , takže každej kůň a Nm navíc těžce zaplacenej s tím že živostnost a komfort klesá, taky psali, že tu je jedno upravené MPi , ano je a když bude Hanso chtít, vyjádří se , co není tajemství, že na něm byla v podstatě "stage 3" a komplet nová laditelná stříkačka od specialist components ,jen ta byla za 50K a myslím, že na brzdě tam nebylo ani těch 90koní ( možná bylo , ale už si přesně nepamatuju, ale čekali jsme víc) , takže poprosit Hansa a třeba se bude chtít pobavit co má a nemá smysl. Za mě bych si raději pořídil pořádný pneumatiky ( např .YOKOHAMA A048) a pohrál si z podvozkem (postačí pro začátek štelovatelný přední ramena a zadní odklony , pak třeba tlumiče od spaxu atd) a zrychlíš i se seriovým autem , věř nebo ne , v mém 37HP litru jsem potrápil kde jaké Mpi nebo jinou "poladěnou" 1,3 a to nejen ve slalomu ale i na dráze v Mýtě. Když jsem si kdysi pořídil minika , tak mi jeden ze zdejších řekl, "pokud s tím nebudeš chtít závodit. tak náklady jsou jak u Favorita" měl pravdu, jezdil jsem dlouho a skoro nic to nestálo takže jezdi dokud to jezdí , parametry jako moderní auto z toho stejně nikdy nedostaneš, pokud tam nedáš nějakej SWAP a ten výkon stačí bohatě, pro lepší pocit si kup hlučnější výfuk a budeš spokojenej
22. úno 2020 20:48
23. úno 2020 09:48
Rosta píše:Zdenku,prijedte a svezte se s mym mpi,stage 3 na 10kach a Yokohamach. a uvidite...
26. úno 2020 02:26
26. úno 2020 10:30