Ahoj všem miníkářům. Předem se omlouvám, zda už se to tu řešilo, ale prošel jsem forum křížem krážem, ale nepochodil. Jsem miníkář začátečník, nicméně doma už je kachna a ta mě ledacos naučila. Koupil jsme před měsícem Rover mini mayfair 1988, 986ccm, karburátor. Koupil jsem ho v Praze, po vlastní ose ujel 100 km. Cestou auto cukalo při plném plynu, při nižších rychlostech mělo tendence k chcípnutí, bylo potřeba sytit při stání i při zahřátém motoru. Říkal jsem si, že to bude v nastavení otáček na karburátoru. Nicméně nezasahoval jsem do toho. Po týdnu jsem vyrazili na první výlet, cca po 20 km bylo zase potřeba sytič i při nižších rychlostech a asi po 5 km to najednou za jízdy zhaslo úplně. Startér točil, jiskru to dávalo, přechcenej nebyl, nicméně zatím jsem neměl výbavu na žádné větší opravářské akce, tak jsme dorazili na odtahovce. S kachnou se mi v létě stala podobná věc a byl to kondík, tak jsem objednal díly, vyměnil jsem kondík, a všechny ostatní vnitřnosti rozdělovače a bylo opraveno. Zase nastartoval na brnknutí, tak jsem vyjel na krátkou projíždku a když jsem se po 5km vracel, tak opět za jízdy chcípnul, naštěstí to bylo už před vraty. Tentokrát ale startér ani netočí, po otočení klíčů ticho. jdou výstražné blinkry, světla (pravé slabě) a klakson. Jiskru to nedává, zkoušel jsem vyměnit pojistky všechny, druhou baterii a nic. V elektrice se bohužel vůbec nevyznám, ale tak mám tucha, že v tom bude zakopaný pes. Nějaké nápady? Multimetr zatím nemám, ale asi začnu s jeho nákupem a měřením, že?
|