bobas píše:
no držím palce s oživením, měl jsem o něj taky zájem, ještě jak bylo v kopřivnici, fajn je, že se dostalo k nadšenci
díky Bobas
Oživený je vrčí, svítí , netroubí
..... Díky beru to jako novou etapu života a doufám že jsem našel auto které semnou zestárne.
Stav je nyní jen "oživený" trochu problém se zakuckáváním a to hlavně po studeném startu ale zdá se mi že to dělá i když je ohřátý motor a přídám na "plný" plyn jako by v ten moment sem tam jeden válec nezapálil. Po startu (se sytičem) když pak přidám tak na poprvé vylítnou kapky nespáleného benzínu se sazemi z výfuku
Nutnost rozhýbat brzdy, promazat mazací body, vyměnit hadici Bypassu od vodní pumpy, výměnit olej, vyměnit silentbloky horního uchycení motoru.
Jako úspěch beru že po 14 dnech pod autem v garáži byla 2x olejová kapka a to si nejsem jistý zda tam už nebyla pač jsem tam stával s motorkou. Otázkou jestli je to v pořádku když Mini nic nekape, to jsem si načetl že by to nebyla porucha ale vlastnost.
V rámci řešení zakuckávání při plném plynu, (svíčky jsou nové) chci vyměnit zapalovací kabely(jeden kabel je oškubaný až na stínění), vyčistit Palec rozdělovače a chtěl bych vyčistit SU Karburátor. Ale na ten si jen sám nestroufnu tak teprve budu shánět přes zimu dozor, že bych ho vymontoval a někam za někým dojel se vším potřebným a rozebral to pod dohledem zdatného ošetřovatele a složil a pomohl mě ho zpět nastavit, abych si to jednou zkusil pak už budu vědět.
Každopádně jsem se dlouho na něco tak netěšil jak to budu rozebírat
Jak bude motoricky "fit" pak začne kosmetika, nové klínky oken, vyleštit límce kol atd.