Tohle by se hodilo sice na njake ''ladicske'' forum, ale zadne nenavstevuju. A tak jsem se chtel podelit s vami. Je to krasa........sice subjektivni nazor, ale fakt se mi moc libi. Snad jen interier by mohl byt reseny rekneme vic ''old-school''ove
Nemusí to však vždy být pravda. Důkazem toho je jeden mistrovský kousek automobilových "ladičů" z Moskvy. Skupina ruských automobilových fandů založila před dvěma lety tunnerskou dílnu , která z daňových důvodů neměla vynášet ani žádné velké zisky. Jejich jediným cílem bylo ve volném čase vylepšovat exkluzívní vozy a případně je předvést na některé z mezinárodních automobilových výstav Volha V12, černý car na pneumatikách neuvěřitelných proporcí a rovněž tak neuvěřitelného vzhledu, se objevil na nedávné výstavě v Paříži. Tento "majstrštyk" ladičské dílny s názvem A:Level udělal dojem i na hlavního tvůrce vzhledu BMW Sedmičky Chrise Banglea, který se vyjádřil lakonicky:"Tady sedí úplně všechno". Pod dlouhou kapotou nalezl designer firmy BMW starého známého: motor V12 vyrobený v Mnichově. Zpětná
zrcátka už také někde viděl, na sporťáku M3. Rovněž brzdový systém nese hrdé M, znak dílny sportovních vozů BMW. Spolu s ručně vyrobenou dvoudveřovou karosérií, jejíž vzhled nostalgicky a z patriotických důvodů vychází ze staré Volhy M21, stál vůz své výrobce 17 měsíců potu. Ze staré Volhy však zůstaly jen světlomety a zadní světla. Po usednutí do vozu se ocitnete ve sportovní třídě sedmdesátých let, vůně kůže připomíná zimní kolekci luxusní pánské výbavy, jemný zvuk motoru Vídeňskou filharmonii. Akusticky posouzeno, dvanáctiválec ve sportovním BMW 850 Csi, kde původně byl, patřil zřejmě úplně jinam. Interiér vcelku je vlastně také BMW 850: přístrojová deska, středová konzole s ovládacími prvky autorádia a klimatizace, vnitřní čalounění dveří včetně ovládacích tlačítek elektrického stahování oken - BMW 850. Snahu po pokud možno nenápadném designu však za vzhledem interiéru zaručeně nehledejte.
Pak by nemělo smysl se zabývat tunningem. Hodnota tohoto unikátního vozu byla novým majitelem, třicetiletým podnikatelem, který chce ze zřejmých důvodů zůstat inkognito, oceněna částkou půl milionu dolarů. Tento fungl nový "oldie" má v jeho garáži číslo 10. Německých značek již měl dost, co chybělo, byl nějaký originální kousek. Tím Volha V12 Coupé, která je jediným vyrobeným kusem, bezesporu je.
Při projížďce městem se za Volhou každý otočil. "How much, wie viel?"(kolik stojí?), chtěl vědět jeden decentní řidič ještě decentnějšího vozu Bentley. "Třikrát tolik, než ten váš". Po této odpovědi se zatvářil tak vyjeveně, jako by po něm bylo zrovna vyhlášeno policejní pátrání. Rovněž tak se tvářil i pumpař, když jsme chtěli natankovat. Úplně zapoměl na svou práci. Tak jsme si natankovali sami. Kdo se chce zeptat na spotřebu, ať na to radši hned zapomene. Píšeme přeci o automobilu, který stojí tolik jako Maybach a Ferrari 360 dohromady. Nebudeme snad troškařit.
TECHNICKÁ DATA
VOLHA V12 Coupé
Základní údaje
Motor (počet válců/vent.)
V12 / 2 ventily na válec
Objem (cm3) -5576
Výkon (kW/k)
280 / 380 při (1/min)
Převodovka
6-stupňová manuální
Pohon
Zadní kola
Přední náprava
nezávislé, na příčných ramenech se stabilizátorem
Zadní náprava
nezávislé, víceramenné odpružení se stabilizátorem
Brzdy
kotoučové, vzduchem chlazené, ABS
Pneu vpředu
245/50 ZR17
Pneu vzadu
245/50 ZR17
Rozměry
Délka (mm)
4852
Šířka (mm)
1925
Výška (mm)
1310
Rozvor (mm)
2685
Hmotnost (kg)
2090
Jízdní výkony, spotřeba
0 - 100 km/h (s)
6,56
Max. rychlost (km/h)
260
Spotřeba (l/100km)
? Super plus
Cena v USD
Základní cena cca. 500.000,-
Přílohy: |
image005.jpg [ 30.54 KiB | Zobrazeno 13058 krát ]
|
image004.jpg [ 33.47 KiB | Zobrazeno 13058 krát ]
|
image003.jpg [ 46.86 KiB | Zobrazeno 13058 krát ]
|
image002.jpg [ 19.31 KiB | Zobrazeno 13058 krát ]
|
image001.jpg [ 32.34 KiB | Zobrazeno 13058 krát ]
|
_________________ MiniLooking, MiniThinking, MiniLiving ........
|