Novinky z renovace, aneb vydrž Prďka, vydrž.
Tak po nějaké době hledání nového klempíře, se dobrá věc podařila a v litopadu 2020 jsem odvezl auto k Plzni na dodělání kastle.
Klempíř měl i svého lakýru a bylo domluveno, že auto hned od něj půjde na lak a práce na sebe budou hezky navazovat.
Domluva byla, že i s lakem bude auto hotové v dubnu až květnu 2021. Takže jsem se fakt těšil, jak budu za hezkého počasí auto skládat.
No a protože u mé renovace prostě nejde nic hladce, je už srpen a auto doma ještě nemám.
Klempířína se naštěstí zvládla dodělat, a to i v kvalitě, která dosti předčí dílo předchozího "odborníka".
Na autě jsem nechal udělat nějaký neoriginální "prasárny" tj. bude přední maska, zadní světla a víko kufru ala MK1.
Pak se kastle odvezla k lakýrovi a já už viděl auto v mé vysněné barvě. Originální blaze red nahradí barva, kterou zdejší odborníci mohou odhalit podle fotky sedaček, které mi přivezl Tomáš z Anglie.
Auto se nalakovalo epoxy základem od Standoxu, takže rez se mu snad bude nějakou dobu vyhýbat.
Bohužel potom měl pan lakýrník, pán již téměř důchodového věku, obrovskou smůlu a dostal infarkt za volantem a jeho rekonvalescence bude opravdu dlouhá.
Takže v dubnu začlo nové hledání lakýrny. A jak možná dost z vás ví, není to v dnešní době lehký úkol. Spousta lakoven dnes raději dělá opravy pro pojišťovny a ty, které se zaměřují na veterány, mají dlouhé měsíce dopředu obsazeno a jejich ceny také nejsou tzv. lidové.
No naštěstí se v krátkém termínu, kdy jsem musel auto od lakýry odvézt, podařilo najít nového a tak auto zase cestovalo do nového koutu republiky.
Myslím, že můj Miník má už teď po republice nalítání přes tisíc kilometrů a já ho ještě neřídil
Pokud vše dobře půjde, tak snad bude lak do podzimu. Tak držte palce.
Mezi tím se díky Tomášovi dílna plní novými díly a moc se teším, až se budou moct namontovat do Morrise.