Tak rychlý update prací
Od doby, co jse přivezl nalakovanou kastli jsem na ní, z nedostatku času, prakticky nešáhnul.
Tak teď se hodil týden volna v práci a miník jsem posunul (za časté asistence juniora) zase o kousek blíže k dokončení.
Motor:
Ten si nedělám sám, snad bude hotov v průběhu července.
Aktuální specifikace:
1275, spodek série + vačka Swiftune SW5-7. Na té se mi líbilo, že má dostatek krouťáku od nízkých otáček a strop kolem 6000 (graf není moje auto, jen vzorový od Swiftune). Takže snad vhodná volba na rychlé okreskové svezení i běžný provoz. Máte ji někdo, jak jste spokojení?
Hlava 12g940, komplet repase, sací ventily zvětšený z 33 na 35mm, výfukový 29mm, lehké portování, tvrzený sedla, nový vodítka atd.
1.5 MED vahadla + dvojitý pružiny
karbec HIF 44 + ITG filtr od MED
Podvozek:
nahozený klasický HI-LO, štelovatelný ramena, tyčky.
Tlumiče štelovatelný od Protech. Pro ty tlumiče jsem se rozhodl z důvodů velice kladných hodnocení, kdy je dost vyzdvihujou i nad hodně oblíbené GAZ. Jsou plně repasovatelný za rozumný peníz, hliníkový, lehký. Nastavovování jde "klikat" pouze rukou, provázeno krásným hlasitým cvaknutím u každého kroku (těch je tuším 13).
Brzdy:
Přestavěno z bubnů na 7.5" kotoučkovky. Třmeny klasika dvoupístky.
U destiček jsem hooodně dlouho pročítal různé zahraniční diskuze a nakonec koupil Carbon-keramický od Minispares. Jsou drahý jak ... ale zase než je sjedu, tak snad našetřím na další
Hodně si diskutující chválí jejich chování jak v extrému, kdy brzdný účinek ani při rudejch kotoučích nevadne, tak hlavně při normální jízdě, kdy by měly dobře fungovat i "studený" a hlavně by neměly ani pískat. Tak uvidíme.
Z nadcházejících prací se bojím hlavně instalace stropnice, na kterou sbírám odvahu.
Máte někdo nejaké tipy, jak to nepos....