CLASSIC MINI https://classic.minicooperklub.cz/ |
|
Konverzia na chladiacu kvapalinu EVANS Coolants. https://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=14&t=5343 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ján-V [ 09. srp 2013 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | Konverzia na chladiacu kvapalinu EVANS Coolants. |
Je horko?,prechod na novú chladiacu zmes vyrieši všetky problémy s chladením,po konverzii na EVANS nemám skoro ziadny /0,2 bar./ tlak v chlad.systeme,žiadne prehriatie alebo vyvretie kvapaliny . Názorne predvediem na ACES of MINI 23.8-25.8.2013 Trebatice pri Piešťanoch.Odkazy: http://www.evanscoolants.cz/ http://www.evanscoolants.sk/ Po dohode dodám aj vymením. |
Autor: | Kuboš [ 09. srp 2013 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverzia na chladiacu kvapalinu EVANS Coolants. |
jaká by byla cenovka za classic cool 180° a prep fluid? bude nutné objednat? |
Autor: | Pepan [ 09. srp 2013 20:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverzia na chladiacu kvapalinu EVANS Coolants. |
Už jsem zhanel něco lolem 2500 za 5l + cca 1500 za tu čistící butel ja to asi prubnu udajne paradní vec |
Autor: | Kuboš [ 09. srp 2013 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverzia na chladiacu kvapalinu EVANS Coolants. |
minispares také nabízí a o něco lepší cenovku |
Autor: | kuta [ 09. srp 2013 23:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverzia na chladiacu kvapalinu EVANS Coolants. |
Zdrvím na srazu fora jsem měl trochu problém s chlazením a řešil jsem to s Otém a také mi o tom říkal a že to i používá tak zkušenosti ma i určitě se podělí. |
Autor: | Ján-V [ 10. srp 2013 09:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverzia na chladiacu kvapalinu EVANS Coolants. |
Ahoj.U nas v Trnave na predajni mame skladom vsetky druhy chlad.kvapaliny Evans v 5 l.baleni. Preplach /v 25 l. baleni/ capujeme je to lacnejsie. Cennikove ceny s DPH 5l. Classic Cool 81 EUR, preplach 1 l.za 8 EUR. Dalsia vyhoda pre vozidla ktore jazdia len urcitu cast roku je ze Vintage Cool 180 a Classic Cool 180 nesposobuju ziadnu koroziu a dlhodobo chrania motor,chladic,tesnenia a vodnu pumpu.V zime je motor chrameny do -40 st. a napln je dozivotna. |
Autor: | Kuboš [ 10. srp 2013 13:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverzia na chladiacu kvapalinu EVANS Coolants. |
v tom případě bych zájem měl o 5l classic cool 180° a čistič dle potřeby 1l? na Aces |
Autor: | Ján-V [ 12. srp 2013 17:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverzia na chladiacu kvapalinu EVANS Coolants. |
preplach je potrebne podla objemu vypustenej kvapaliny cca 3-4 l.Na ACES zoberiem viac baleni aj cena bude lepsia. |
Autor: | Murphy [ 20. srp 2013 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverzia na chladiacu kvapalinu EVANS Coolants. |
http://www.mazeme.cz/mazeme/eshop/12-1-Prechod-na-Evans zasílají nebo výdej je v Troubsku u Brna (zatáčka Na Veselce na starém okruhu Grand Prix, a doleva) |
Autor: | Kuboš [ 07. zář 2013 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverzia na chladiacu kvapalinu EVANS Coolants. |
vyměněno a zatím spokojenost! nejen pro mpi ideál |
Autor: | Martin ML [ 13. úno 2023 13:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverzia na chladiacu kvapalinu EVANS Coolants. |
Ahoj všichni. Při rozhodování, čím auto chladit, jsem narazil i na Evans Cool 180. Při hledání na netu jsem narazil na článek, který mě osobně od pořízení odradil. https://www.norosion.com/evanstest.htm Jen pár rychlých bodů, které jsou v článku zmíněny: Má nižší tepelnou kapacitu - způsobuje, že auto pracuje za vyšších teplot. Píšou, že po napuštění systému Evansem, se zvedla teplota hlavy motoru o 115-140 st. Fahrenheita, tj. 60 stupňů celsia. A při měření na brzdě se vlivem teplejší hlavy snížil výkon o 4-5%. Při kontrole odolnosti proti korozi zjistili, že při kontaktu s hliníkem se na jeho povrchu "něco" usazuje (Inhibitor deposition) a to způsobuje např. na kovu "hot-spots a případně např. v chladičích z hliníku trhliny a poruchy v závislosti na tloušťce kovu. Pokud dáváte Evans do okruhu, kde byla předtím klasická chladící kapalina, je nutný řádný výplach. Když tam zůstane 3% a více procent původní kapaliny, ztrácí Evans odolnost proti korozi. Voda v okruhu se prý spojuje s glykolem v chladicí kapalině Evans a vznikne kyselina glykolová. Výsledkem je snížení pH chladicí kapaliny a odpovídající problémy s korozí. Prosím ty, co vládnou agličtitou o případnou jazykovou korekci a správný překlad |
Autor: | Kuboš [ 16. bře 2023 23:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverzia na chladiacu kvapalinu EVANS Coolants. |
Tak ho nekupuj:) Krása internetu je, že jakýkoliv vlastní názor si tam do sytosti utvrdíš. Vzhledem k 10. Výročí mého příspěvku zde jen doplním, že kapalinu stále mám, stále je zelená a teplota nepřesáhne polovinu za jakýchkoliv podmínek. |
Autor: | Martin ML [ 17. bře 2023 08:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverzia na chladiacu kvapalinu EVANS Coolants. |
Přišlo mi prostě zajímavé článek na forum hodit. Od toho podle mě fora jsou. Sdílet informace. Ty předjímáš, že jsem byl od začátku proti a pak jen hledal argumenty, které můj pohled tz., utvrdí. Tak to opravdu není. Začínal jsem prostě s čistou hlavou a pak hledal informace pro konečné rozhodnutí. Nikomu svůj pohled nevnucuju a taky vím, že je spousta lidí, kteří si kapalinu naopak chválí. V každém případě to aspoň přineslo i další užitek pro ostatní tím, že jsi zde napsal info, jak se ti s tím žije po deseti letech užívání. |
Autor: | Murphy [ 16. dub 2023 21:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverzia na chladiacu kvapalinu EVANS Coolants. |
Každopádně MPi modelům to výrazně pomůže snížit teplotu z oblasti přehřívání do oblasti dochlazování, a nenafukuje nádobku (která praská u MPi). Tj. primárně je Evans zajímavý pro letadla kam je určen primárně, a pro výkonnější Mini MPi. Musí se koupit proplach Evans 5l, a propláchnout, ten se ale použije na 5 autech, není to jednorázové. Motor se musí vyfoukat vzduchem aby zbylo vody co nejméně. Kdo montuje po generálce tak to má suché a nepotřebuje proplach. Na rozdíl od Fridexu je Evans do jisté míry hořlavý údajně. Mi to prdlo (hadice) stříkalo po motoru a nehořelo to. Doporučuji zhusta vyměnit všechny hadice (to znamená všechny i k topení) a dát kulový ventil, ne to plastové Unipart z Číny (prasklo skoro okamžitě, ještě na dílně). Ventil se dá k topení nad kotník - nad pedál plynu, dá se tam dosáhnout. Kdo nevymění hadice = ještě tu sezonu mu postupně prasknou všechny hadice a plastové spojky (jsou dvě nedaleko nádobky). Ty taky mosazné pořídit. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |