Stránka 11

Zapalovací svíčky Brisk LGS

Napsal: 17. črc 2006 11:03
od vrabi
Zkusil jsem dát do miníka (1,0 A+ karburátor) svíčky LGS a byl jsem velmi překvapen výsledkem, po předchozím majiteli tam byli celkem slušné čtyřkontaktové svíčky, po montáži LGS se auto stalo živějším při nižších otáčkách a naprosto zmizel problém s lehkým "vadnutím" motoru při svižné jízdě za vyšších teplot. Tyto svíčky mě velmi překvapily a jsem zatím velmi spokojen. Více info na www.brisk.cz

Potvrzuji

Napsal: 19. úno 2007 21:55
od -jirik-
Tak Brisk LGS rulezzz ! Opravdu je to prijemnejsi svezeni a nemyslim, ze jen pocitove. Dvojka plny zaber je nejvic poznat, testovano na 1.3MPi ( na 1.3 karbec mi to hure startovalo, ale asi to bylo spise predstihem)

Napsal: 04. srp 2007 10:18
od Niren
Panove, jake mate dlouhodobejsi zkusenosti s temito svickami? A jaky presny typ jste tam dali (viz. prehled typu http://www.luke.cz/sviczap5.htm )? Taky jsem uvazoval o jejich koupi, ale nekde na webu o tuningu nekdo psal, ze mu odvarili motor (snad zvysena teplota spalovani, ci nejake odpadavani materialu) a ze Brisk je nedoporucuje do karburatorovejch modelu ...

Jinak ta diskuze je tady http://www.tuning.cz/comments/0218/zapalovaci-svicky

Tak jake jsou dlouhodobe zkusenosti?

Diky, Niren

Napsal: 15. srp 2007 08:21
od Vojta
Také bych potřeboval vyměnit svíčky a zajímaly by mně vaše zkušenosti. - 1,3 SPI

svíčky

Napsal: 22. dub 2009 09:28
od Ondra
Potřebuju nové svíčky a tak budu rád když mi napíšešte vaše zkušenosti a doporučení jakou značku a typ.. Slyšel jsem už chválu na Bosch a v Haynesovi prý zase píšou jen o NGK.. tak které zvolit? nebo jinou značku?

Napsal: 22. dub 2009 17:52
od minitom
Tak za sebe mohu doporučit jen NGK,měl jsem i bosch ale ty mi furt dělaly samozápaly.

Napsal: 23. dub 2009 07:16
od vrabi
Momentálně mám NGK V-Line a jsem spokojen, auto jede dobře, žádné samozápaly, dobré starty. Ale pořád si myslím že těma LGS to jezdilo o chlup lépe :)

Napsal: 26. dub 2009 19:11
od Makkro
To já mohu jen říci, že do našeho NEW MINI jsem také dal LGS.
V čem je proti NKG rozdíl to jsou rozhodně starty za studena tepla a horka je to rozhodně lepší. A ten zbytek je taky mírně znát, že jde lépe od spodu a lepší reakce na plyn. Spotřebu jsme zatím nevypozorovali.

Napsal: 26. dub 2009 20:05
od OKCZ
Zaznamenal jsem to samé co Makkro. Zaregistroval jsem i menší snížení spotřeby.

Re: Zapalovací svíčky Brisk LGS

Napsal: 05. kvě 2010 19:37
od olda
Je úplně jedno jakou renomovanou značku svíček použiješ. Důležité je ,aby odpovídala tepelná hodnota .

Re: Zapalovací svíčky Brisk LGS

Napsal: 05. kvě 2010 19:45
od frankenstein
A jakej tip těch LGS svíček použít na litránka, na netu je více druhů?

Re: Zapalovací svíčky Brisk LGS

Napsal: 05. kvě 2010 20:11
od OKCZ
Použil jsem DOR14LGS...

Re: Zapalovací svíčky Brisk LGS

Napsal: 06. kvě 2010 07:58
od vrabi
Také DOR14LGS :banana:

Re: Zapalovací svíčky Brisk LGS

Napsal: 06. kvě 2010 10:37
od milhauz
mám 1,3 MPI a použil sem NGK podle návodu. Nemáte někdo zkušenost?

Re: Zapalovací svíčky Brisk LGS

Napsal: 06. kvě 2010 21:44
od Lucka a Martin
My jsme teď dávali BRISK - Extra - BR LR15TC na 1.3 MPI a max. spokojenost, mnohem lepší starty, klidný chod a lepší spalování. S původníma byl trošku z výfuku cítit benzín. Původní byly NGK, ale samozřejmě netuším kolik měly najeto.