Opravy, úpravy, renovace ......
26. úno 2006 18:41
zdravim, nema nekdo jakekoli zkusenosti nebo info o perovani mini na pruzinach misto klasickych gumovych tenisaku?myslim, ze by to melo byt trvanlivejsi, min zavisle na teplote, vhodnejsi na bezny provoz..? pripadne kde koupit, problemy pri vymene..diky
27. úno 2006 19:53
jestli se muzu podelit tuto alternativu take zvažoval . ackoli jsem se posadil pri pohledu na ceny . a jsou pokud vim jsou dvě varianty .minispares nabizi asi 350 liber pružiny misto měchu . a dalsi varianta 700 liber kompet prestavba ale pro bežne použiti asi zbytečne. Vše je otazkou pěnez.
28. úno 2006 10:56
Zdárek webani a ty Pablo taky,hele vykašli se na vejmysli a drž se osvědčené klasiky.Konstruktér tohoto auta moc dobře věděl,proč tam aplikuje gumový segment a né již v té době známou technologii mack person.Jde totiž o velmi krátký průběh chodu vrchního ramene ve velmi malém prostoru a tady je zakopaný pes.Nejde jen o pérování,ale také o pohyb při naložení břemena,samotná pružina se štelovatelným tlumičem by to zvládla,ale jen jednu situaci!Takže jak řekl Tomáš Úbl,nastavíš si na tom super podvozek s 1cm zdvihem tvrdej jako beton na okruh,ale jenom naokroh!A nebo budeš-li chtít pohodlí budeš vše muset přenastavit,ale pak s toho budeš mít zvednutou kozu.Jedna technická závěrem,původní pérování je geniální a chceteli někdo investovat horentní sumy,ale a patřičným efektem pak kupte nové gumy pérování Dunlop a Spaxi s nastavitelným zdvihem.Nějak jsem se rozepsal tak už radši mizím.Jozzy
28. úno 2006 17:31
Musím nesouhlasit s tím co tu bylo řečeno. Nevím jesli to tu někdo vůbec měl na autě, takže pomlčím o předešlých argumentech vesměs proti.
Minispares prodává tři verze náhrady gumových bloků a jednu verzi kdy je pružina umístěna okolo tlumiče.
Coil spring cone conversion - náhrada gumových pružících bloků se
prodává v těchto verzích odlišených barevně: měkká(modré), tvrdší(červené) a soutěžní(zelené nebo oražové) cena byla minulý rok 400eur.
Vyzkoušel jsem napřed červené a momentálně mám zelené
- Přílohy
-

- PB260159.JPG (149.95 KiB) Zobrazeno 11210 krát
01. bře 2006 15:37
Jak koukam nazoru je spouta a jak pise o.t. uz se o tom nějaka debata vedla.ja se priklonil k dunlopum a hi-lo a koni
02. bře 2006 22:58
diky za reakce, zajimal me predevsim typ O.T. viz foto "zelene pruziny", tak nejak jsi mi potvrdil hlavne tu zivotnost a relativni bezudrzbu, pak si myslim ze se budou chovat +- stejne po cely rok nezavisle na teplote (oproti gumam). jestli jsem pochopil spravne, ted mas zelene pružiny..a co ty cervene? uz jsou ve svete?
07. bře 2013 00:20
zajímalo by mě, jestli je tu po té 6ti leté odmlce nějaká změna názorů a zkušeností???
Ceny sad se dostaly pomalu na srovnatelné hodnoty a tuhle otázku budu muset v nejbližším čase taky nějak vyřešit.
Chápu že na mini byly navrženy pryže, ale jaký je rozdíl, má někdo zkušenosti?
06. říj 2015 17:05
ahoj všem,
chci se zeptat na druhy pérování ( gumové bloky a hydro.) kdy se kterej rok používal.
Dík za odpověď.
06. říj 2015 22:04
na MKI se Hydrolastic zacalo objevovat roku 64
07. říj 2015 10:25
Dík za odpověď,
zvažuji se přidak k majitelům těchto aut a tak zatím zjišťuji do čeho se chci pustit a co to bude obnášet.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.